16 Eylül 2008 Salı

"Kavak Yelleri" dibimde esti


Dün İzmir Bornova'da, Forum Kipa'da Kavak Yelleri dizisininw oyuncularını gördüm. Diziyi de kardeşim yüzünden mecburen birkaç kez izleyip beğenmiştim. Yamuk ağızlı eleman Efe ile o sarışın kız Mine yoktu. Ama Pelin Karahan (Aslı) ve yumuşak yüzlü çocuk İbrahim Kendirci (Deniz) vardı.

Pelin ile İbo tatlı alıyorlardı. Konuşma fırsatı da buldum. Konuşmaları birazdan yazacağım ama öncelikle şunu söyliyeyim.. Eleman acayip ukala bir tip. Kendini beğenmiş bir hali var. Pelin Karahan'ın öyle olması gerekirken, tam tersine o acayip güler yüzlü, samimi ve müthiş güzellikte bir kız. Televizyonda gördüğüm kadarıyla "güzel ama o kadar" tarzında bir düşüncem vardı. Gerçekte çok daha güzelmiş. Şaştım kaldım valla. Televizyondakinden daha zayıf, incecik. Boyu baya kısa ama yine de dikkat çekici bir hali var. Konuşmalar şu şekilde oldu;

Çağlar: Setten mi geliyorsunuz?
İbrahim: Hayır!
Pelin: (Gülümseyerek) Evet Urla setinden geliyoruz, burayı çok methettiler. Bütün set ekibiyle iftarı açmaya geldik.
Benim bir arkadaş: Efe nerede? (40 yıllık arkadaşıymış edasıyla)
İbrahim: Aa siz de çok zor sorular soruyorsunuz ama!
Pelin Karahan: Efe yok. Böyle yerlere pek gelmez o. (Yine gülümseyerek)

Arkadaş araya dalmasaydı birkaç birşey daha soracaktım ama kalabalıktan ve araya laf karışmasından dolayı fırsat olmadı. Güzel bir anıydı.

2 yorum:

Enes dedi ki...

meymenetsiz herif.. zaten sevmezdim tam kıl oldum şimdi.

PCLioN dedi ki...

Bir röportajında atıp tutuyordu, gelen herkesle şöyle ilgileniyorum, böyle ilgileniyorum diye.

Pelin Karahan da ilk gördüğümde "bu ne yahu" dediğim ancak daha sonra oyunculuğunu bir türlü beğenemediğim bir hatun kişi olmuştur benim için. Ayrıca oldukça küçük gösterir, 84'lü olduğuna inanmak güç...