23 Eylül 2008 Salı

Selam


Niye burdayım?

Blog kervanına katılmak büyük cesaret, ben de bir kaç kere giriştim bu işe... Zahmetli bir şey blog güncellemek, yoğunsanız bittiniz demektir. Ben de o kadar yoğun olmasam da, son 3 yılımı farklı ülkelere taşınmakla geçirdiğim için bu blog denemelerimde başarısız oldum, tutunamadım. Zira zaten tanınmıyorsunuz internet aleminde, bir kitle toplamanız epey zor oluyor. Haydi ben toplamistim ilk denememde ama tasınmak cidden zor birsey, eve internet baglatmak 1 ay sürmüştü misal İngiltere'de. O kitle kayboldu, tekrardan emekleme dönemi! Sonra başka bir taşınma. Zaten taşınmasan da belli bir ziyaretçi potansiyeli var, olmuyor yani.

Buraya gelmemin nedeni de budur. Acikcasi zaman harcayip, gunde 20-25 kisi tarafindan okunmak ve karsiliginda hicbir yorum gormemek uzuyor insani. Bosa zaman harcamak gibi geliyor durust olmak gerekirse. Caglar'in blogu her zaman hosuma gitmistir, severek okudugum bloglardandir, favori 3 blogumdan da biridir. Kendisiyle uzun bir zamandir arkadas olmam ve tarzini sevmem cok buyuk etkenler. Tarz demisken, belki buraya gelmemin yegane sebeplerindendir. Cidden birbirimize benzer tarzlara sahibiz. Gerek tuttugumuz takimlarin, sevdigimiz adamlarin Lakers-Galatasaray ve Kobe-Valentino-Nicholson-Freeman-Sandler olmasi gerekse ayni ilgi alanlarina sahip olmamiz. Digerleri FutBlog'ken, Caglar buna aykiri bir davranis sergiledi, ben de oyleydim. Genel takildik, her daldan birseyler sunmaya calistik. Bence bu cok onemli bir durum zira iki insan bir blog icin birlesiyorsa tarzlarinin ve sevdikleri seylerin ayni olmasi cidden onemlidir. Bu bakimdan basarili olacagimi/olacagimizi dusunuyorum.

Blog icin bir degisiklik olmayacak, yani bir 'milad' degildir bu. Hersey sabit kalacak, zaten Caglar'in kurdugu guzel bir tarz-sistem var ortada. Sadece biraz daha dolu olacak blog, ki bundan hoslanacaginizdan da eminim. Lakin, olur da benim burada olmamdan hoslanmadiysaniz, bana veya Caglar'a mail atmaniz yeterli olacaktir. Sadece guzel birseyin parcasi olmak ve onu daha da ileriye goturmek icin buradayim.

Ne konuşurum?

Acikcasi her turlu sporu seviyorum, curling'i bile! Duragan yazilardan, kendinden sogutan mac yazilarindan pek hoslanmam; kendim de yazmam. Enteresan gelecek olaylari, durumlari; guncel haberleri yazarim, kendimce yorum getirmeye calisirim. Haber yazmam, haberi yorumumla beraber yazarim. Her yerde gorebileceginiz seyleri gostermemeye calisirim bir nevi.

Futbola hic yogunlasmamaya calisacagim. Futbolun bu ulke icin ne kadar onemli oldugunu biliyoruz, futbolun icinde yasiyoruz, dolayisiyla futbol hakkinda bilimum sey yazabilme yetisine sahibiz. Ancak yeterince futbol blogu var zaten, bir tanesine girmek bile yetiyor artik gundemi takip etmek icin. Bu yuzden sporun tum dallarina, sinemaya, televizyona, teknolojiye, bayanlara vb. akliniza gelebilecek her turlu zimbirtiya deyinmeye calisacagim.

Kimim ben?

Adim Cagatay Berilgen, 17 yasindayim. Biraz once de bahsettigim gibi pek de yerlesik bir hayata sahip oldugum soylenemez; son 3 sene icinde hem Istanbul, hem Bolton, hem London hem de Houston'da lise okumus biri olarak bunu soyleme hakkini kendimde goruyorum fazlasiyla. Futbol ve basketbol en sevdigim 2 spordur... Ikisini de oynadigim icin cok severim, yalniz basketbolu oynardim, malum Amerika'da oynamak pek yemedi.

Yeri geldiginde Amerika'da ilginc buldugum seyleri de ekleyecegim. Tabii saat farki da guzel bir detay olacak, 24 saat calismis olacagiz blogda.

Sevdigim filmler olsun, artistler olsun, muzikler olsun hepsini profil sayfamdan gorebilirsiniz, tekrardan yazmanin bir anlami yok.

Son olarak, yurtdısında yasadigimdan oturu Turkce klavyeye sahip degilim. Turkce karakterleri aslında yazabiliyorum, an itibariyle görüldüğü gibi. Ama olmuyor ıste, (nokta) ısaretıne basmam gerekıyor (ç) harfını yazabılmem ıcın. Bır nevı etıket almam yada hafızama sokmam gerekıyor, bırkac gune cozerım, kusura bakılmasın.

Umarım güzel bir eklenti olacağim blog'a. Çağlar'a da buradan teşekkür ederim.


Cağatay Berilgen

cagatayberilgen@hotmail.com

(Profilimi görmek için...)

9 yorum:

sergei sorensen dedi ki...

ohoo hep galatasaraylı olmuyor ama :D

zulada insanı dedi ki...

kardeşim hoşgeldin, çağlar'ın internet dünyasında başarısız olduğu bir projeye dahil olduğunu görmedim zaten. eminim seni de yanına alarak başarılı bir hamle yaptı.

lakerstr'den zulada ;)

Adsız dedi ki...

hayırlısı olsun

Mentos dedi ki...

Hayırlı olsun..

blog daha dolu olacak denmiş..Zaten günde 10-15 arası oluyordu..Yeni hadef nedir? 50 falan mı =)

bond, james bond dedi ki...

güzel güzeell :P

Enes dedi ki...

Oo bu iyi haber... Blog iyice şenlendi.

Kaan Mert dedi ki...

Hayırlı olsun blog adına Çağatay adına.
Blogu takibe devam .. :D

Adsız dedi ki...

yaşın küçük. inşallah işlevin büyüktür.

Ty dedi ki...

Herkese teşekkür ederim, desteğinizi görebilmek güzel birşey.

Klavye problemini de çözdük, yayına resmi olarak girmiş bulunuyorum.

Umarım beğeniyle okursunuz...