4 Kasım 2010 Perşembe

Resmi Açıklama: FIFA > PES


Evet Çağlar Yıldız'dan resmi açıklama geldi arkadaşlar. Bilgisayarı yenileyince FIFA'yı tam randımanlı olarak hatrı sayılır bir süre oynama fırsatı buldum. Bir yandan keyifli dakikalar yaşarken, bir yandan da hüzün kaplıyordu içimi. FIFA'nın bir PES hayranına muhteşem anlar yaşattığı o dakikalarda, Konami bir emektarını daha EA'a kaptırıyordu. Paslar, top sürüşü, şutlar, savunma şekli.. Zaten PES'in artık öldüğünü söylemiştim. FIFA 11'in önünde saygıyla eğilip, sabahlara kadar oynanan günlerin hayalini kurarken, resmi açıklamayı da yapıyorum. Adamlar yapmış aga!


Not: Resim çok hoşuma gittiği için koydum. Carlos, Giggs, Davids.

7 yorum:

ahtapot paul dedi ki...

nsl indirip yüklicez bu oyunu bi sölemedin küstüm...

Çağlar dedi ki...

ShareBus.com, Warez-BB.org gibi sitelerde indirme linkleri var abi. Oradan indirip, yükleyeceksin. Daha önce söylediğin gözümden kaçmış sanırım.

Adsız dedi ki...

Birde ps3'te oyna diyorum 1, ikincisi alt postta yazmşsın hayırlı olsun ama "4 GB DDR3 667 MHz Ram" zaten 1033 den yüksek olması gerekiyor ddr3 olabilmesi için bir yanlış olmasın:)

Kaan Özaydın dedi ki...

ironi gibi olmuş fifa 2003'ü koyman. resmen fifa'nın çöktüğü oyundur fifa 2003. benim de son aldığım orjinal fifa oyunudur kendisi..

Çağlar dedi ki...

@Adsız,
Akşam eve geçince screen koyarım. DDR3 667 MHz diye biliyorum, yanılıyor da olabilirim.

Sheldon Cooper dedi ki...

PS3'te PES hala 2 boy farkla önde yalnız :)

Çağlar dedi ki...

@Sheldon,
Valla çoğu kişi tam tersini söylüyor. PC'de FIFA daha iyi, PS3'te FIFA çok çok daha iyi diyorlar. Bilmiyorum PS3'le pek aram yok.